Asus Lyra Trio (set van drie)

Specificaties WiFi-ac • 1-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

Asus Lyra Trio (set van drie) Review

eligius 27 april 2021, 141 views Product gekocht

Asus Lyra Trio (set van drie)

Ik ben dus een van de weinige mensen die dit product zelf heeft betaald. De dekking stelt enorm teleur, evenals de stabiliteit in combinatie met mijn KPN glasvezelabonnement.

Pluspunten

• Degelijk verpakt
  • Voldoende kleuren voor de afbeeldingen op de omdoos
  • Ook met lange vingernagels te installeren

Minpunten

• Slechte dekking
  • Sterk afnemende snelheid
  • QoS werkt ruk

Beheerbaarheid Score: 2
WLAN-bereik Score: 2
Regelmatig werkt het systeem niet meer, de snelheid daalt per voetstap van het access point vandaan bijna met 10 Mbit/s en zelfs het QoS op mac-adres krijg ik niet werkend. Mijn advies is om een mesh-systeem te kopen bij een zaak met ruime opties om de handel rerug te sturen zodat je goed kunt testen hoe het werkt.

Heb jij ook een Asus Lyra Trio (set van drie)?

Vraag & Aanbod