TP-Link Deco M9 Plus V2 (3-pack)

€ 269,-
Specificaties WiFi-ac • 2-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

TP-Link Deco M9 Plus V2 (3-pack) Review

peterdoes 26 april 2021, 460 views Product gekocht

TP-Link Deco M9 Plus V2 (3-pack)

een prima oplossing voor een groot huis. Ook in de tuin bereikbaar.

Pluspunten

• één systeem in het hele huis en tuin
  • makkelijk te installeren
  • de meest voorkomende instellingen zijn voorafingesteld
  • goede helpdesk bij vragen

Minpunten

• forse prijs
  • speciale instellingen niet mogelijk

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 5
We hadden verschillende routers en access points in ons huis, maar hebben daar sinds enkele weken deze mesh Wifi geïnstalleerd. Het installeren gaat makkelijk met de app.
Het grote voordeel vinden we dat we nu één systeem voor het hele huis hebben. Ook in de tuin hebben we een prima wifi signaal.
Omdat ik twee access points had en twee routers, probeerde ik ook twee TP links rechtstreeks met het modem te koppelen en de andere twee TP links aan te sluiten dmv het hoofd TP link. Dat blijkt niet mogelijk.
Daarom contacteerde ik de helpdesk, die me advies gaven om dat alles als access point in te stellen. Dit vind ik niet wenselijk, omdat daarmee het mesh wifi om zeep geholpen wordt.

Heb jij ook een TP-Link Deco M9 Plus V2 (3-pack)?