1 review

Antec NX 410 Wit

€ 67,76
Specificaties Tower • 5 interne bays - Bekijk alle specificaties

Antec NX 410 Wit Review

Ruikersnaam 25 april 2021, laatste update op 25 april 2021, 228 views Product gekocht

Antec NX 410 Wit

Erg mooi, maar de akoestiek is problematisch

Pluspunten

• mooi
  • 3 case fans met rgb
  • glazen deur
  • ruim
  • led-lampjes hebben een knopje op de kast
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• akoestiek

Dit is de mooiste kast in deze prijsklasse die ik kon vinden omdat ie wit is, een glazen venster heeft en drie rgb-ventilatoren. De led-lichtjes van de ventilatoren zijn met een knop op de kast te bedienen. Dat is handig omdat ik dan niet met een of ander programmaatje moet rommelen (iCue; ik kijk naar jou)
De kast is ook lekker ruim want alles zit erin en ik heb nog flink veel ruimte voor als ik m moet schoonmaken of onderdelen wil vervangen of bijplaatsen.
De hele voorkant is een mooi ontworpen rooster en er zit zelfs een rooster aan de bovenkant.
Het glazen deurtje is misschien een probleem. Het zag er aantrekkelijk uit omdat het dus van glas is, maar ook omdat het een deurtje is en zo kan ik super makkelijk overal bij, alleen als ie dicht is resoneert er iets en hoor ik de ventilator van mijn processor. Als het deurtje op een kier staat, hoor ik het niet. Ik heb gekeken of er iets los zit, maar ik kan niks vinden. Het ziet er allemaal goed vastgezet uit en ik voel nergens speling. De resonantie gaat door als ik tegen het deurtje druk, dus het ligt niet aan het deurtje op zich lijkt mij. Het gaat alleen weg als het deurtje op een kier staat dus. Maar daar valt wel mee te leven. Als ik aan het gamen ben, heb ik toch muziek aan en dan hoor ik het niet, maar als ik video kijk, moet ik het deurtje wel op een kier zetten anders leidt het mij teveel af. Zo kwam ik er ook achter.

Heb jij ook een Antec NX 410 Wit?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.