Asus A6JA-Q007H Review

ta-master 29 mei 2006, laatste update op 2 april 2012, 598 views

Asus A6JA-Q007H

Pluspunten

• destop vervanger voor een goede prijs en niet te zwaar.

Minpunten

• warmte ontwikkeling! voor zo ver ik weer heeft het geen invloed gehad op de prestaties. (heb veel nieuwe games er op gespeeld. zeer stabiel!)

Ik gebruik de laptop als desktop vervanger. Ik ben namelijk zeevarend en ben dus langere tijd van huis. Ik speel aan boord vooral veel nieuwe spellen en als media center.

Omdat het meenemen van een desktop pc niet mogelijk is vanwege het vliegen moest ik op zoek naar een alternatief! de Asus A6JA viel mij op vanwege van rappe processor en de snelle PCI express VGA kaart. en het prijs kaartje wat er aan hangt.

De laptop wordt standaard geleverd met een laptop muisje
(wel handig voor onderweg) windows xp home NL, EN, FR op cd's en een recovery deel op de hdd.

Verder is alle hardware en software goed op elkaar af gestemd. en zeer stabiel gebleken.

PS. dit is voor mij de eerste keer dat ik een review schrijf. dus opmerkingen zijn welkom!

Heb jij ook een Asus A6JA-Q007H?

Ik speel aan boord vooral veel nieuwe spellen en als media center.

Heb je daar ook internet ?
Op zee bedoel ik. :9
Ja a/b hebben we internet alleen erg beperkte bandbreedte (zie tijd voor ik reageer }:O )

Het zit wel achter een filter. (youtube, streaming media, porn, enz, enz geblockt)