Sony Xperia XZ2 Compact dual sim Zwart

€ 393,24
Specificaties 5" • 2160x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia XZ2 Compact dual sim Zwart Review

PCJoost 21 april 2021, 105 views Product gekocht

Sony Xperia XZ2 Compact dual sim Zwart

Ik douche dagelijks met deze telefoon (aangekocht 2019) en dat is de reden dat ik van iPhone naar Sony ga en daar waarschijnlijk blijf. Meerdere keren laten vallen op laminaat, stenen vloeren zonder hoesje. Scherm vers met hier en daar wat littekens maar dat hoort erbij. Wat een kwaliteit.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit leveltje tank
  • IP68 die ook echt IP68 is
  • Fijn scherm

Minpunten

• Speaker heeft last van wat mankementen maar niet onbruikbaar
  • Miniscule dooie pixel die je eigelijk niet ziet maar ik ben PCJoost XD
  • Batterijduur niet kort, maar zo nu en dan karig (kan door late aanschaf komen)

Trouwens gekocht voor 360 euro nieuw op Amazon, ik geloof dat hij het grootste deel van de tijd voor 400+ ging dus qua prijs-kwali heb ik niks te klagen.

Echt Sony telefoons aka Xperia's zijn echt baas. De iPhones van Android en dat is een belediging naar Xperia.

Heb jij ook een Sony Xperia XZ2 Compact dual sim Zwart?

Vraag & Aanbod