AMD Ryzen 5 5600X Boxed

€ 219,-
Specificaties AM4 socket • Hexa (6) core @ 3,7GHz-4,6GHz - Bekijk alle specificaties

AMD Ryzen 5 5600X Boxed Review

Hephie 20 april 2021, 569 views Product gekocht

AMD Ryzen 5 5600X Boxed

Geupgrade van een 2700x en een x470 aorus moederbord, naar deze 5600x in combinatie met een Gigabyte B550 AORUS PRO V2 moederbord.

Pluspunten

• Prijs / Kwaliteit
  • - 20% improvement tov 2700x

Minpunten

• Stock koeler

Initieel wat problemen gehad met het booten, omdat de bios waarmee het moederbord kwam de processor nog niet ondersteunde. Qflash moeten doen via USB, geen super duidelijke uitleg maar ondertussen weet ik hoe! Heb je hetzelfde probleem? doe me gerust een berichtje.

Overigens de stock koeler vervangen door een noctua NH-12s, want deze kreeg het naar mijn mening toch net niet getrokken.

Super content van, nog geen enkele crash gehad en op zich een mooie prijs kwaliteitsverhouding (zeker in deze tijden).

Heb jij ook een AMD Ryzen 5 5600X Boxed?

Vraag & Aanbod