ASUS RT-AX56U

€ 104,89
Specificaties WiFi-ax • 5-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

ASUS RT-AX56U Review

mjvdwielNewbie 14 april 2021, laatste update op 14 april 2021, 311 views Product gekocht

ASUS RT-AX56U

Werkt goed als router in een standalone omgeving met apparaten rechtstreeks via WiFi of LAN verbonden. Hij heeft echter grote problemen met de communicatie met andere accesspoints.

Pluspunten

• Snelheid
  • Vee instellingen mogelijk

Minpunten

• Connectie met accesspoints

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 4
Ik heb de router nu een half jaar. Hij werkt goed als router in een standalone omgeving met apparaten rechtstreeks via WiFi of LAN verbonden. Hij heeft echter grote problemen met de communicatie met andere accesspoints. Inmiddels van alles geprobeerd met drie verschillende merken accesspoints (D-Link, TP-Link en Ziggo wifibooster) maar niets werkt. De verbinding naar deze accesspoints hapert enorm met pings van meer dan een seconde. Misschien werkt het alleen goed met Asus AIMesh accesspoints. Ik zou hem niet nogmaals kopen. Alleen kopen in een eenvoudige omgeving dus.

Heb jij ook een ASUS RT-AX56U?

Ik heb hetzelfde apparaat staan als aimesh accesspoint. Daarmee heb ik geen problemen als deze bedraad verbonden met de hoofdrouter (AX88U). Echter. Het is mij met geen enkele mogelijkheid gelukt om deze router draadloos aan mijn hoofdrouter te knopen als AIMesh accespoint dus ook niet als ik ze naast elkaar zette.