1 review

MikroTik DISC Lite5 ac

€ 49,-
Specificaties WLAN Antenne - Bekijk alle specificaties

MikroTik DISC Lite5 ac Review

dammerlaan 5 april 2021, 194 views Product gekocht

MikroTik DISC Lite5 ac

Rock solid P2P bridge over 200 meter

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • stabiel
  • Snel!
  • handige link indicator
  • POE

Minpunten

• geen

Kwaliteit Score: 5
Ik gebruik 2 van deze Disc's in een Point to point bridge opstelling over 200 meter.
op de remote zijde wordt er zonder problemen gestreamd.
Regen en sneeuw hebben nog nooit tot problemen geleid.

Met gemak haal ik 270Mbps throughput over deze link met amper toegenomen latency.
De bottleneck zit hem nog in verouderde CAT5 bekabeling in de muur die nog vervangen moet worden.
Daarna verwacht ik de volle internetsnelheid van 400Mbps te kunnen behalen.

In theorie is het maximum 876Mbps, dat zal bij grotere afstanden gaan teruglopen.

Heb jij ook een MikroTik DISC Lite5 ac?