Assassin's Creed Valhalla, Xbox One

€ 26,95
Specificaties Xbox One • Actie, Avontuur • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Assassin's Creed Valhalla, Xbox One Review

Jurre_0527 1 april 2021, 145 views Product gekocht

Assassin's Creed Valhalla, Xbox One

Zeer goede game wat de serie zeker aanvult.

Pluspunten

• Goede graphics
  • Tof combat systeem
  • Dual wielden
  • VIKINGS!
  • Meeslepende story
  • Eigen dorp
  • Meerdere landen om heen te gaan
  • Power level systeem

Minpunten

• Parkouren is niet altijd soepel
  • Soms een kleine bug (veel is gefixt)

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 5
Geluid Score: 4
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 5
Stabiliteit Score: 4
Ik speel de serie al jaren, ik heb elke game uit de serie gespeeld.
Dit is een zeer toffe toevoeging aan de serie, ik was sowieso snel om omdat ik Vikingen een erg vette thema vind. Het combat systeem hebben ze iets aangepast ten opzichte van Odyssey en ik vind dat het beter is geworden, de gore (vliegende ledematen) vind ik persoonlijk echt bruut, je kan het uit zetten als je er niet van houd maar ik vind het wel gaaf, het geeft net dat extra brute tijdens het vechten.
De hidden blade is terug, en ondanks dat je zou zeggen dat vikings niet bepaald stealthy zijn hebben ze dat toch goed terug gebracht.
Veel mensen klagen over bugs, bugs, bugs maar persoonlijk heb ik weinig bugs ervaren, een paar keer. Maar dan sla je de game op, laad je die savefile (dan reload je de game als het ware) en eenmaal terug in de game is het ook weer klaar.
Dat je naar meerdere landen kan reizen is ook heel tof gedaan, je hebt nu meerdere middel grote mappen wat intotaal heel veel land bied om op te spelen. Gevechten over zee mis ik wel, maar als dat elk jaar terug komt zou het ook niet leuk zijn. Er is op het land genoeg te doen in deze game.
Al met al is dit zeker een aanrader als je een fan bent van de serie.

Heb jij ook een Assassin's Creed Valhalla, Xbox One?