1 review

SilentiumPC Fera 3 EVO ARGB

Specificaties 120mm diameter - Bekijk alle specificaties

SilentiumPC Fera 3 EVO ARGB Review

PCJoost 30 maart 2021, laatste update op 28 augustus 2021, 401 views Product gekocht

SilentiumPC Fera 3 EVO ARGB

Gekocht omdat ik op zoek was naar een koeler die niet zoemt/geluid produceert wat onnodig of irritant is. Deze rakker van SilentiumPC koelt mijn 3600 als een baas. 4.15ghz, 1.28v, prime stable. 85 graden. Ingame rond de 45-55 graden, in idle 35-45. + de beste ARBG voor deze prijs xD

Pluspunten

• Snelle montage
  • Mooie ARGB
  • goede balans max rpm/koelvermogen/geluid

Minpunten

• Montage fans was een klus

Koelvermogen Score: 4
Geluidsproductie (max) Score: 5
Geluidsproductie (min) Score: 5
Zeer goede koeler voor de prijs, ding zou naar mijn mening makkelijk 50-60 euro kunnen kosten qua koeling en dan de ARGB die je er bij krijgt, helemaal top.

Montage is simpel, geen hogere wiskunde. Fan montage op het blok is een beetje zaad, maar te doen.

Ook krijg je bij de cooler 4 clips om fans te bevestigen. 2 heb je er nodig voor de fan die erbij komt, maar je zou evt dus een push/pull kunnen runnen met de extra clips.

En ff voor al die generale sterrenstats, je zou denken man heeft geen idee. Maar deze koeler is echt goud. Voor mijn CPU. Dus niet een 3900x of een i9 10900k gaan proberen te koelen en denken dat t lukt. Ookal zou je dan niet echt last hebben van je max rpm maar alsnog. Gij snapt mij en ik jou. :)

Dus, als je op zoek bent naar een goede (kleine) airkoeler met verlichting voor de meest insane prijs EU, you've have found him.

Beste 37 euro deal die je hier in deze bracket gaat vinden.

Heb jij ook een SilentiumPC Fera 3 EVO ARGB?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.