Logitech Pebble M350 Zwart

€ 19,-
Specificaties Bluetooth muis en 1.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech Pebble M350 Zwart Review

Tweakwondo 8 maart 2021, laatste update op 8 maart 2021, 309 views Product gekocht

Logitech Pebble M350 Zwart

Ik ben tot nu toe zeer te vrede over deze muis. De muis is compact werkt soepel en heeft bluetooth verbinding. Hiermee gemakkelijk en snel te werk. Helaas mist hij echter multi device verbinding. Prima muis voor de prijs. Zeker een aanrader

Pluspunten

• Goedkoop
  • Compact
  • Stil
  • batterij duur?
  • in diverse kleuren beschikbaar

Minpunten

• Geen zij knoppen
  • Vrij plat maar is wennen
  • geen multi device verbinding

Fijne vlotte muis. Betreft een silent muis endus erg stil, dat kan even wennen zijn.
Reageert snel met bluetooth verbinding, maar helaas mist de multi device feature op deze muis, dit zou de werkflow met meerdere systemen efficient maken.

Er is ook een USB(draadloos) bij geleverd mocht je device geen bluetooth ondersteunen kan je hem via deze manier toch aansluiten, dit heb ik niet getest.

Batterij schijnt lang mee te gaan, dit moet ik nog ervaren, wel heb heb ik de muis al enige tijd in gebruik op volle werk dagen en is de batterij nog niet toe aan vervanging.

De muis is vrij klein maar vooral plat, denk aan de magic muis van apple, dit is enorm wennen als je gewend bent aan een grotere muis zoals mijn hoofd-muis de g403 hero in dit geval.
Helaas heeft de muis geen zijknoppen, dit mis ik wel en dan voornamelijk tijdens het browsen maar ook dat is even wennen.

Tevens is de muis erg praktisch en relatief goedkoop en dat maakt heel veel goed!
Heb je een simpele, compacte en kleine muis nodig dan is dit zeker een aanrader, in diverse kleuren te verkrijgen en dat geeft het een leuke toevoeging aan je setup.

Heb jij ook een Logitech Pebble M350 Zwart?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.