Logitech Cordless Trackman Optical Review

Splorky 21 mei 2006, 367 views

Logitech Cordless Trackman Optical

Pluspunten

• 3 knoppen onder de duim
  • scrollwiel

Minpunten

• pink knop niet handig
  • veel schoon maken

de draadloze trackman vol Logitech ik een degelijk product vol Logitech het gaat redelijk lang op de batterijen mee, en ik merk geen problemen van vertraging door het draadloos zijn.

hij is goed naar de rechter hand gevormd, en heeft 3 duim knoppen die zonder de duim te verplaatsen in klikbaar zijn. aan de andere kant ( letterlijk ;) ) heeft de TrackBall een knop voor de pink. die heb ik na het installeren van de software uitgeschakeld, omdat ik het niet lekker vind klikken met mij pink.

de TrackBall is erg degelijk, hij kan veel vallen aan. enig gevaar is dat de bal ‘n deuk kan krijgen waardoor hij niet lekker rolt. wat bij mij dus het geval is hellaas. maar als hij op een bureau gezet wordt zal hij daar geen last van krijgen.

na de TrackBall een aantal dagen gebruikt te hebben is hij weer toe aan een schoonmaak behandeling. dit is heel simpel, maar toch jammer dat er snel veel vuil op de "bal hoedertjes ?!" komt. even bal er uitwippen en met bijvoorbeeld een wattenstaafje 3 dingetjes schoon maken.

Heb jij ook een Logitech Cordless Trackman Optical?

Hoe maak je hem precies schoon dan
Heb me dat altijd afgevraagd ? ;)
Beetje korte Survey.

Ik vind deze dingentjes wel geining, maar het lijkt me echt knudde om mee te werken ..

Zou je je ervaringen kunnen delen over het gebruik van deze muis in games en programma's?

Misschien dat je er toch goed mee kan gamen ..