Logitech G733 Zwart

€ 119,-
Specificaties Draadloos RF met USB - Bekijk alle specificaties

Logitech G733 Zwart Review

Vertex 19 februari 2021, laatste update op 19 februari 2021, 313 views Product gekocht

Logitech G733 Zwart

Pluspunten

• Batterijduur
  • Licht
  • Draadloze afstand
  • USB-C
  • Compact
  • Surround sound
  • Uitgebreide software
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Geluidskwaliteit
  • Microfoon kwaliteit
  • Band oogt goedkoop
  • Vlakke bass
  • Vissenkom gevoel
  • Microfoon kan niet omhoog

Opnamekwaliteit Score: 3
Features Score: 5
Gekocht nu de prijs gunstig(er) was (€119) en ik verschillende positieve reviews / reacties waar genomen heb. Na 1 dag gebruik besloten te retourneren aangezien de geluidskwaliteit en microfoon niet in de buurt komen van mijn oude Corsair VOID RGB Wireless (de niet-pro variant!), die ik destijds voor €79 heb gekocht (zelfs niet na het aanpassen van de EQ's, Frequencies, Blue Voice, Surround Sound aan/uit).

De batterijduur, de moderne connector (USB-C), afstand van draadloze ontvangst waren sterke punten maar konden niet tegen het feit opwegen dat het geluid tegen viel en ik de ervaring had alsof ik in een vissenkom zat (of alsof ik mijn neus dicht knijp). Mogelijk heeft dit te maken met dat het een gesloten headset is.

Toch maar weer verder zoeken naar een beter alternatief.

Heb jij ook een Logitech G733 Zwart?