1 review

Netgear WAC104 Acces Point

€ 57,90
Specificaties Access Point, WiFi max. 1,167Gbps - Bekijk alle specificaties

Netgear WAC104 Acces Point Review

mvds 17 februari 2021, 436 views Product gekocht

Netgear WAC104 Acces Point

Prima access point die zijn werk goed doet, de installatieprocedure is echter wel een drama

Pluspunten

• Stabiliteit
  • Bereik
  • switch functionaliteit

Minpunten

• installatie
  • app die veel persoonlijke info wil hebben

Beheerbaarheid Score: 3
Ik heb het access point nu al een tijdje in gebruik en hij doet zijn werk uitstekend. Bereik en stabiliteit zijn zeer goed. Het instellen was echter een ramp, in de beschrijving staat dat je een website moet bezoeken na verbinding te hebben gemaakt met het wifi netwerk van het apparaat. Maar dat gaf een foutmelding en je werd zowat gedwongen om de app te gebruiken op je telefoon (die veel teveel van je wil weten voordat je hem kan gebruiken) om de installatie te doen. De app geeft dan ook nog eens een melding dat je een abonnement moet hebben om de volledige functionaliteit te kunnen blijven gebruiken. In mijn geval was het de eerste keer dat ik de app gebruikte en toch kreeg ik de melding dat mijn proefperiode al was verlopen. Als je wat technisch onderlegd bent kan je wel het ip adres van het access point achterhalen en dan rechtstreeks via de webinterface de installatie voltooien, maar dat staat dus nergens uitgelegd.

Heb jij ook een Netgear WAC104 Acces Point?