Sony PlayStation 5 Wit, Zwart Review

SIII 7 februari 2021, laatste update op 7 februari 2021, 311 views Product gekocht

Sony PlayStation 5 Wit, Zwart

Dit weekend ps4 pro ingeruild voor ps5 disc edition. Vooral aangekocht voor de laadtijden te verminderen en dat maakt hij meer of waar. Ook hoor je deze bijna niet bij full stress, enkel de cd drive maakt lawaai. De controller is mooi staaltje technologie!

Pluspunten

• Laadtijden!!!
  • Controller met haptic feedback
  • Zeer stil
  • Zuinig
  • Value for money
  • 4K 60FPS HDR 120HZ
  • Systeem software
  • Uitbreidbaar M2 geheugen (nodig)

Minpunten

• Groot
  • SSD ruimte (667GB)
  • Hoekige onderkant controller
  • Soms wat verdoken functies (usb)
  • Streamen vanaf pc

Multimedia Score: 4
Multiplayer Score: 4
Spelaanbod Score: 3
Randapparatuur Score: 3
Dit weekend ps4 pro ingeruild voor ps5 disc edition.

De controller is mooi staaltje technolgie door de verfijnde trilmotor en haptic feedback. Bij aanschaf zeker Astro's Playroom eens opstarten voor alle functies eens uit te testen. Een totaal nieuwe ervaring. Batterij van controller gaan ook lang mee. Gelukkig geen grote wijzigingen qua layout controller waardoor je gelijkaardig kan spelen zoals ervoor. 1 nadeel is de hoekige onderkant waar ik normaal mijn pinken tegen hield bij de afgeronde variant van ps4. Deze kan ik daar nu niet meer tegen houden.

Streamen moet ik nog verder ontdekken maar stuk minder ondersteund dan ps3 > ps4 > ps5. PLEX hiervoor gebruikt maar nog niet alles lukt. Zal hier dan eens in verdiepen. Als iemand tips heeft laat maar weten. Ook zijn bepaalde functies wat verdoken. Zoals usb, voice chats.... andere zaken zijn dan wel weer een zeer grote verbetering tov de ps4. Makkelijker switchen tussen games, snel toegang tot bepaalde functies, ...

De SSD is een verademing maar zoals verwacht aan de kleine kant. Later uit te breiden met m2 ssd.
Design van console vind ik iets minder strak. Zwarte deel is vingerafdruk gevoelig. Deze is ook zeer groot maar dit bevorderd de koeling dus totaal geen probleem mee.
Games met 4k, hdr, 60fps,... alles draait supermooi en vlot. Top.

Heb jij ook een Sony PlayStation 5 Wit, Zwart?