1 review

Archos 101b Oxygen Zilver

Specificaties 10,1" • 1920x1080 • 16GB • Android 6.0 - Bekijk alle specificaties

Archos 101b Oxygen Zilver Review

mbreetNewbie 2 februari 2021, 101 views Product gekocht

Archos 101b Oxygen Zilver

Op het eerste gezicht lijkt dit voor de prijs een aardige tablet. Doet wat hij moet doen en het beeldscherm is niet slecht.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Hardware is brak
  • Service is waardeloos

Maar als de accu een keer leeg leeg is wil de tablet niet meer opstarten. Wat je ook probeert, tips van Archos of van gebruikers, niets werkt. Gelukkig nog garantie bij Archos. Waar je dan in beland is bijna niet te beschrijven. Voordat je contact hebt mer Archos, de tablet hebt teruggestuurd en je uiteindelijk een nieuwe hebt ben je zomaar 3 maanden verder. Ook de 2e tablet gaf vrijwel direct de geest. De goedkeuring om deze retour te sturen duurde ook weer een eeuwigheid. Pas na tussenkomst van de Nederlandse vertegenwoordiger (Kurob trading) mocht de tablet retour. Na weken maar weer eens een email naar Archos gestuurd om te vragen waar mijn tablet bleef kwam het antwoord dat een vervanger niet leverbaar was. Ik kon mijn geld terug krijgen. Ik koos voor geld terug.
Dit loopt nu al een jaar, uiteindelijk heeft Archos tegen alle afspraken weer eenzelfde tablet gestuurd. Klagen bij Kurob trading heeft geen zin. Deze verwijst weer door naar Archos.
Archos, blijf er bij weg

Heb jij ook een Archos 101b Oxygen Zilver?