Denon DRA-800H Zwart

€ 649,-
Specificaties 2.1-kanaals met 100W versterker en 5x HDMI - Bekijk alle specificaties

Denon DRA-800H Zwart Review

mario klomp 30 januari 2021, 683 views Product gekocht

Denon DRA-800H Zwart

Geweldige opvolger van mijn oude Denon van 24 jaar oud

Pluspunten

• Goed geluid
  • Bediening gemak
  • Eenvoudig aansluiten

Minpunten

• Bluetooth niet eenvoudig te connecten

Geluidskwaliteit Score: 5
Heb deze gekocht bij hifi Klubben na uitgebreid te hebben geluisterd. Diverse andere vergelijkbare versterkers gehoord zoals Marantz en Nad. Mijn voorkeur Qua geluid gaat toch naar de Denon. Vooral de heel goede midden tonen zijn uitstekend en daardoor hoor je alle instrumenten perfect. Ook moet ik eerlijk vertellen dat ik een paar Dali boxen heb en de combinatie is werkelijk geweldig. Deze Dali boxen heb ik 20 jaar geleden gekocht en nooit 1 dag spijt van gehad. Simpel gezegd het kost wat maar dan heb je ook wat.

Heb jij ook een Denon DRA-800H Zwart?

Nog nooit een Moon, Naim of Linn gehoord?
Hallo Mario,
Ik heb ooit deze overwogen omdat ik graag volume, balance, bass. treble knopjes wou zoals normale versterkers altijd hadden.
Die directe bediening leek me een groot pluspunt.

Heb uiteindelijk toch iets goedkopers aangeschaft: productreview: Denon AVR-S650H review door Bruin Poeper
Hij was niet te goedkoop: ik ben er kwa geluidskwaliteit en mogelijkheden laaiend enthousiast over.

In hoeverre maak jij gebruik van de toonregelknopjes?
Ik heb eigenlijk nooit de behoefte om de toonregeling aan te passen, maar ervaar de bediening via afstandsbediening nog steeds als 'indirect', omslachtig. Vermoedelijk is dat grotendeels bij de DRA-800H hetzelfde en lossen de 3 extra regelaars dat niet op. Ga svp eens in op het bedieningsgemak.

[Reactie gewijzigd door Bruin Poeper op 11 maart 2021 13:00]

Hoi Bruin,
Ik gebruik de 3 knopjes nooit want het geluid wat bij alles standaard vind ik perfect. Qua bedieningsgemak vind ik de afstandsbediening te uitgebreid. Maar verder ben ik heel tevreden over mijn aankoop