TP-Link Archer TX3000E

€ 54,45
Specificaties WiFi-AX (2,4+5GHz) max. 2,976Gbps, PCI-e x1 - Bekijk alle specificaties

TP-Link Archer TX3000E Review

Rikbeer 19 januari 2021, 393 views Product gekocht

TP-Link Archer TX3000E

Ontzettend tevreden! Wegens verhuizing en gebrek aan loze leidingen heb ik dit geprobeerd. Ik was altijd van mening dat bekabeling voor de game PC een must was en verklaarde iedereen voor gek die is anders beweerde.

Pluspunten

• Top Snelheid
  • Lage latency
  • Installatie gemak

Minpunten

• Geen in mijn optiek

Ontzettend tevreden!
Wegens verhuizing en gebrek aan loze leidingen heb ik dit geprobeerd.

Een vriend van me attendeerde mij erop dat Wi-Fi 6 sinds een tijdje uit is en dit een boel van de vorige Wi-Fi problemen heeft opgelost (latency, uitvallen etc).

Ik heb deze kaart gekocht in combinatie met een Wi-Fi 6 router. (TP-Link AX50) en ben ontzettend tevreden!

Ik zit ongeveer 10-12 meter van de router en haal op speedtest.net 475 MB/S (Met de kabel haal ik 520). Mijn latency in game is 4ms hoger dan wanneer ik de kabel gebruik.

Ik had eerst de eerst de Tp-Link TX50E gekocht. Hier zitten de antennes echter achter je case. In mijn geval blokkeerde dat het Wi-Fi signaal en met deze externe adapter haal ik 150Mb/s meer puur door de plaatsing.

Heb jij ook een TP-Link Archer TX3000E?

Vraag & Aanbod