Gigabyte G32QC Zwart

€ 399,-
Specificaties 31,5" • 2560x1440 (Quad HD) • 165Hz • VA • 1ms - Bekijk alle specificaties

Gigabyte G32QC Zwart Review

LordRAN 14 januari 2021, laatste update op 17 januari 2021, 476 views Product gekocht

Gigabyte G32QC Zwart

De weergave in games is prachtig / vloeiend zoals verwacht kijkend naar de specs. Ghosting/ black smearing waar sommigen het over hebben was bij mij ook zichtbaar, echter is dit te verhelpen door de settings van de monitor aan te passen via de OSD software (Freesync aan, Overdrive Balanced)

Pluspunten

• 165 HZ
  • OSD via software
  • Gsync compatible

Minpunten

• Nog geen

Overgestapt van een 1080p LG 144hz IPS G-Sync monitor naar deze Gigabyte G32QC. Ik twijfelde even omdat deze monitor G-sync compatible is en of dit wel goed zou samenwerken met mijn RTX 3070. En ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. De weergave in games is vloeiend zoals verwacht. Ghosting/ black smearing waar sommigen het over hebben was bij mij ook zichtbaar, echter is dit te verhelpen door de settings van de monitor aan te passen via de OSD software (Deze software werkt trouwens erg prettig en gebruiksvriendelijk).

Zie bijgevoegde screenshots met de settings welke bij mij de ghosting en black smearing hebben verholpen. Verder is er een uitgebreide review te vinden via -> https://pcmonitors.info/reviews/gigabyte-g32qc/

Heb jij ook een Gigabyte G32QC Zwart?

Vraag & Aanbod

Thanks. Screenshots toegevoegd en een link in de review geplaatst van een andere review met meer info.
Bedankt voor de review, twijfel om dit scherm te kopen!
Enkel kan ik je screenshots niet terugvinden.
Nice, ik zit ook te denken aan deze scherm vooral om dat het een prijs technische interessant is.