Gigaset GX290 Grijs

Specificaties 6,1" • 1560x720 • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Gigaset GX290 Grijs Review

Jan Stender 8 januari 2021, 218 views Product gekocht

Gigaset GX290 Grijs

Al jaren had ik goede ervaringen met de Gigaset dect telefoons,en was nieuwsgierig naar de smartphones van Gigaset

Pluspunten

• Camera
  • Beeldscherm
  • Geluidskwaliteit
  • Robuust
  • Accu

Minpunten

• Time out voor het beeldscherm werkt niet altijd
  • Menu in nederlands en engels?
  • Omacp app niet uitschakelbaar

Sinds eind oktober 2020 heb ik deze telefoon,en ben er zeer tevreden over
Ik ben geen meeloper in de zin van als de een de nieuwste Samsung of Iphone heeft,dat ik die ook moet hebben
Ook ben ik geen fan van kwetsbare smartphones,en dat de telefoon een blingbling uiterlijk moet hebben
Functionaliteit vind ik belangrijker dan uiterlijk

Gewicht (279 gram) vind ik geen probleem,juist vanwege het hoge gewicht vind ik de telefoon goed hanteerbaar
Dit is deels te wijten aan de accu,met hoge capaciteit
Ik speel soms muziek af,van YouTube via een bluetooth luidspreker,dus wifi en bluetooth staan dan aan,maar ik zie de capaciteit van de accu niet noemenswaardig snel teruglopen

Camera is goed,ook in duisternis
Het kan nooit opnemen met de kwaliteit van een digitale spiegelreflexcamera,maar het voldoet
Ook uitgebreide camera instellingen

Waterproof is de telefoon zeker,ik heb al eens in natte omstandigheden foto,s gemaakt,en de telefoon is 1x in een plas gevallen,geen probleem,blubber afspoelen en de telefoon afdrogen

Minpuntjes,de Time Out van het beeldscherm staat op 30 sec,maar 20 min later staat het scherm nog aan,menu staat op Nederlands,maar zie ook aanwijzingen in het Engels

Heb jij ook een Gigaset GX290 Grijs?