Specificaties Tower, 1 interne bays - Bekijk alle specificaties

Cooler Master CM 690 Review

eppo16 1 augustus 2010, laatste update op 1 augustus 2010, 184 views

Cooler Master CM 690

Pluspunten

• Grootte
  • ''Kabelgootjes''
  • Stevige kast
  • Kleur
  • Stilte

Minpunten

• Eventueel de USB bracket op het ''dak'', echter vind ik dat geen negatief eigenschap aangezien het niet aan de systeemkast ligt maar het houten computer meubel

Kwaliteit voeding Score: 5
Ik heb deze systeemkast gekregen op vrijdag 30 Juli samen met; Asrock 890GX Extreme 2, AMD Phenom II X6 1055T en Corsair XMS CMX4GX3M2A1600C9 2x2gb pc12800 1600mhz en een Samsung Spinpoint F3 HD203WI 2TB schijf

Gelijk uitgepakt op vrijdag en geinstalleerd. Was er eventjes mee bezig aangezien de handige ''kabelgoten'' achter de moederbord wand voor mij nieuw was. Hiervoor had ik een AC + Silo kast en zat het namelijk niet in. De voeding onderin, eventjes wennen maar zoooo fijn. Gelijk de kabels via de achterkant begeleid naar het moederbord toe.

Diverse fan mogelijkheden en zaten er bij mij al 2x 120mm standaard bij de kast geleverd. Je hebt plaats voor 7 fan's van allemaal 120mm en zelfs 2 met 140mm. Ik heb op dit moment 3 fan's geinstalleerd en aangesloten via mijn Zalman Fancontroller. De kast is erg stil en mooi afgewerkt. Geen scherpe randen of dat soort ongein.

De handige USB/Geluid/ESATA/Firewire 2 aan de bovenkant is een must. Bij mij moet ik enkel de systeemkast uit het houten meubel halen om bij de USB poorten te komen maar dat is voor mij geen probleem.

Het is vooral een erg grote en ruime systeemkast waar je genoeg in kwijt kunt.

• Corsair XMS CMX4GX3M2A1600C9
  • AMD Phenom II X6 1055T
  • Asrock 890GX Extreme 3
  • Samsung Spinpoint F3 HD203WI

Heb jij ook een Cooler Master CM 690?