Dell KB522 (Qwerty US)

€ 25,95
Specificaties Bedraad Qwerty met Standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

Dell KB522 (Qwerty US) Review

S.J.Onnie 2 januari 2021, 141 views Product gekocht

Dell KB522 (Qwerty US)

Fijn typend toetsenbord met polssteun (verwijderbaar) en extra toetsen voor media, e-mail en meer. Alle extra toetsen werken onder Mint Linux. De twee extra USB aansluitingen op het toetsenbord zijn prima geschikt voor een muis en een USB stick (mits die niet teveel vermogen vraagt).

Pluspunten

• Typt fijn
  • Media toetsen (die werken onder Linux)
  • 2 USB poorten
  • Goedkoop
  • Nette uitstraling (geen krijsende ledjes)

Minpunten

• Waarom moet ik een minpunt opgeven als die er niet is?

Toetsenbord gekocht om gebruik te kunnen maken van de media toetsen onder Linux. Aangezien ik al vaker fijn typende toetsenborden van Dell had gebruikt en de prijs meer dan acceptabel is (€ 22,- inclusief verzenden bij Dell zelf) was de keuze snel gemaakt.

En inderdaad: het toetsenbord typt uitstekend. Geen idee waarom maar ik ben zeer trefzeker met de toetsen en de lay-out. Typefoutjes (je vindt er vast één :P ) komen een stuk minder voor.

Heb je geen behoefte aan een mechanisch toetsenbord en is het ook nog van belang dat de buren niet wakker worden van jouw type-inspanning dan is dit toetsenbord zeker aan te raden.

Heb jij ook een Dell KB522 (Qwerty US)?