Logitech Wireless Keyboard K270 (Qwerty US)

€ 25,61
Specificaties Draadloos Qwerty met Standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

Logitech Wireless Keyboard K270 (Qwerty US) Review

Dirk 2 januari 2021, 229 views Product gekocht

Logitech Wireless Keyboard K270 (Qwerty US)

Een prima toetsenbord met één groot nadeel: de energiebesparing is te agressief.

Pluspunten

• Typt prettig

Minpunten

• Verbindingsproblemen door energiebesparing
  • Geen lamp bij capslock

Dit is over het algemeen een prettig toetsenbord waar ik prettig mee kan werken, maar er is een nadeel: ik heb vaak ruzie met de energiebesparing.

Wanneer je het toetsenbord gewoon gebruikt merk je daar niets van, maar als je een half uur alleen met de muis hebt gewerkt en dan weer wil gaan typen, dan kost het te veel tijd voordat er weer verbinding is en alles weer reageert. Vaak is de verbinding na een paar seconden wel weer terug, soms is het efficiënter om hem uit en weer aan te zetten. Dit is dusdanig storend dat dit voor mij het voordeel van de lange levensduur van de batterij (makkelijk enkele maanden) teniet doet.

Verder is dit gewoon een redelijk standaard toetsenbord dat prima werkt en prettig typt, maar de energiebesparing zit me echt in de weg.

Heb jij ook een Logitech Wireless Keyboard K270 (Qwerty US)?