1 review

Marshall Stanmore Multi-Room (Zwart)

Specificaties Boekenplank speaker met 50W vermogen - Bekijk alle specificaties

Marshall Stanmore Multi-Room (Zwart) Review

Jelle5Newbie 23 december 2020, 227 views Product gekocht

Marshall Stanmore Multi-Room (Zwart)

Ideale alles-in-een speaker. Handig dat hij veel aansluitingen heeft en goedkoper dan de alternatieven. Geluid en design zijn uitstekend, alleen soms wat problemen met haperingen bij het streamen. Dit probleem is makkelijk te verhelpen door opnieuw opstarten.

Pluspunten

• Geluid
  • Aansluitingen

Minpunten

• Haperingen

Muziekweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Mid- en hoogweergave Score: 5
Ik heb deze speaker nu een half jaar en ben er zeer tevreden mee. De geluidskwaliteit is uitstekend en hij heeft meer dan voldoende vermogen. Hij staat in mijn woonkamer en staat vrijwel altijd op standje 2 of 3. Hij kan tot 10. Verder ziet de speaker er ook prachtig uit, dus je hoeft hem niet in een hoekje te laten staan.

Ik heb de multi-room functie nog nooit geprobeerd want ik heb er maar één. Verder is het ook heel handig dat hij zowel over wifi als bluetooth als aux-ingang beschikt, wat niet veel andere speakers bieden. Je kan er zelfs tulpstekkers in doen als je een platenspeler oid hebt. Integratie met spotify werkt nagenoeg perfect. Ook is deze speaker een stuk goedkoper dan vergelijkbare speakers van andere merken. Aan het geluid valt dat dus niet te merken.

Het enige minpunt wat ik kan noemen is dat hij soms een beetje irritant begint te haperen. Dit zou aan mijn internetverbinding kunnen liggen maar die is voor streamen normaal wel prima. Dit probleem is bij mij altijd op te lossen door hem even opnieuw op te starten. Dat moet ik gemiddeld denk ik twee keer per week doen en duurt 30 seconden, niet echt een probleem dus. Conclusie: aanrader!

Heb jij ook een Marshall Stanmore Multi-Room (Zwart)?