Dyson V11 Absolute Extra

Specificaties Steel-stofzuiger - Bekijk alle specificaties

Dyson V11 Absolute Extra Review

danieljohannes 16 december 2020, 939 views Product gekocht

Dyson V11 Absolute Extra

De dyson V11 absolute pro is een steelstofzuiger die je snel pakt. persoonlijk vind ik dit geen stofzuiger om je huidige stofzuiger te veranderen, maar wel 1 die lang meegaat op een batterij en je huis er toch schoon uit laat zien. Geef je oude stofzuiger dus niet aan iemand!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Relatief goede zuigkracht
  • Gemakkelijk leeg maken
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Je kan niet overal bij!
  • Kracht en flexibiliteit vergeleken reguliere stofzuiger
  • Niet verkrijgbaar in mat zwart

Energieverbruik Score: 5
We gaan het hier gezellig hebben over de dyson V11.

Als ik een cijfer zou moeten geven voor de dyson V11 dan zou ik het 4 a 5 sterren geven. Als je het alleen als een steelstofzuiger bekijkt dan is het de beste die je kan kopen. Wellicht zijn de stofzuigers van Bosch ook aan te raden, maar die heb ik nog niet in mijn hadden gehad. Als je een vergelijking maakt met een traditionele stofzuiger dan wint de traditionele het van de dyson v11.

Met de traditionele stofzuiger heeft mijn voorkeur boven de dyson wanneer mijn vrouw of ikzelf het huis goed vuilvrij willen maken. De traditionele stofzuiger heeft meer kracht, makkelijker vervangen van opzetstukken en makkelijker onder (bv) het bed kan stofzuigen. Met de oude stofzuiger maak je gewoon beter schoon. Waar de dyson absolute geschikt voor is, is om even snel je woonkamer schoon te maken, je pakt de dyson velen malen sneller dan een traditionele stofzuiger en daar is die ook uiteindelijk voor bedoeld.

Ik woon op dit moment in een appartement en ga binnenkort verhuizen, maar ik haalde het makkelijk op 1 batterij (75% over). Ik heb deze versie speciaal gekocht, omdat de batterij (waarschijnlijk) naar veelvuldig gebruik achteruit gaat. Hierdoor hoop ik problemen in de toekomst te voorkomen. desalniettemin is het mogelijk om een nieuwe accu te kopen, dus waar heb ik het over (100 euro).

De drie verschillende standen werken opzicht prima. Persoonlijk vind ik de eco stand net iets te mager om mee te stofzuigen, de middelste stand werkt in principe goed genoeg op parket, de brute force stand is een beetje overkill, maar mijn moeder zweert erbij.

In dit pakket zitten wel heel veel verschillende opzetstukjes, Ik heb ze niet allemaal getest en dat hoeft ook niet. je gaat er hoogstwaarschijnlijk een stuk of 3 gebruiken en allemaal doen ze wat ze moeten doen. De parketstofzuiger heeft een zachte borsten en ik raad wel aan om deze zo af en toe schoon te maken.

Ik heb deze review een beetje geschreven hoe een vrouw hem zou willen lezen.

Heb jij ook een Dyson V11 Absolute Extra?

Oke. Dat is wel een serieuze stelling. Op grond waarvan durf je dat zo stellig te zeggen? Toevallig ben ik zelf in de markt voor een nieuwe, maar heb juist bij verschillende vergelijkingssites allerlei zaken gezien waardoor de Dyson absoluut niet het beste is en al helemaal niet voor de prijs.

Vooral qua accesoires en de handigheid daarvan zijn er nog wel wat dingetjes te benoemen denk ik zo. ook op geluidsniveau gaat het en beetje mis met deze unit.
Wij hebben de Dyson V10 en ik moet zeggen dat die beter schoonmaakt dan de "gewone" Miele stofzuiger die we ook hebben. Het zit hem niet zozeer in de zuigkracht van de stofzuiger, maar vooral de opzetstukken zijn zeer effectief. Als ik ons hoogpolige tapijt met de Miele doe en daarna met de Dyson, dan komt er nog heel wat vuil uit.

Wel jammer dat de opzetstukken van plastic-fantastic kwaliteit zijn. Onze borstel voor de harde vloer is binnen 2 jaar kapot gegaan. Wel garantie, maar toch geen fijn idee.
Net een gehaald maar de mijne heeft geen zachte borsten
Lol typo in een van je laatste zinnen.
Leuke review, bedankt
Wie zegt dat dit een typo is :X