1 review

Dell Latitude 7400 (8N6DH, Qwertz toetsenbord)

Specificaties 14" • 1920x1080 • 512GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Dell Latitude 7400 (8N6DH, Qwertz toetsenbord) Review

Aviv1 15 december 2020, 163 views Product gekocht

Dell Latitude 7400 (8N6DH, Qwertz toetsenbord)

Dit is mijn werklaptop. Ik raad je aan gauw verder te zoeken en deze laptop vooral niet te kopen. Vormgeving is goed en daar is alles mee gezegd. De laptop maakt een enorm kabaal (lees: extreme fan noise met hoge frequentie piep) en wordt loeiheet van een beetje browsen+ videobellen.

Pluspunten

• Design

Minpunten

• Major fan noise
  • Scherm kan helderder

Te triest voor woorden. Alles geprobeerd de fan noise te verminderen maar het schijnt een ordinaire design flaw te zijn.

Enige work-around is het installeren van Dell Power Manager en hem op "'Quiet'' te zetten. Hij is dan vrij stil maar de performance is ook minder. Als je Googled op dit probleem zul je zien dat dit typerend is voor Dell 7400.

Zo'n design fout zou echt niet moeten kunnen. Uiteraard draai ik de laatste software en bios.

Heb jij ook een Dell Latitude 7400 (8N6DH, Qwertz toetsenbord)?