Smeg FAB32PS7 Review

PogoSticK 14 december 2020, 179 views Product gekocht

Smeg FAB32PS7

Net een tictac. Hard van buiten, zacht (fragiel) van binnen.

Pluspunten

• Robuust gebouwd, staat als een huis
  • Goed afgewerkt (extern)

Minpunten

• Geen no-frost in de vriezer, ijslaag dus
  • Kwaliteit gebruikt plastic onder de maat
  • Geluid

Mooi ding, stevig gebouwd, voelt degelijk aan.

Maar; geen alarm als deur open staat. Vriezer al een paar keer op een kiertje terecht gekomen, waardoor het één ijsbende is in de vriezer wat weer ten koste gaat van het rendement. No-frost in de vriezer zou geen overbodige luxe zijn.

Verder vreemde knarsende geluiden uit de koelkast. Schijnt producteigenschap te zijn en te maken te hebben met koelmiddel'injectie', maar ik vind 't vreemd dat een koelkast dergelijke geluiden produceert. Liever niet.

Kunststof aan de binnenzijde lijkt niet echt gemaakt voor the koelkastlife want bros, dus breekt. Groentebakje? 66 euro. Goedemorgen! Zelfde geldt voor flessenhouderbakje dinges, en ook de vriesladen voelen niet echt alsof ze gemaakt zijn om gebruikt te worden..

We nemen de nadeeltjes voor lief want 1: hij staat er nu eenmaal en 2: hij is mooi.

Volgende keer zou ik niet nogmaals voor een vergelijkbaar product gaan, maar beter kijken naar no-frost, kwaliteit kunststof binnenzijde en geluid.

Heb jij ook een Smeg FAB32PS7?