Adapt AD-800 Review

WeedyMcSwifty 25 juli 2010, laatste update op 25 juli 2010, 545 views

Adapt AD-800

Pluspunten

• Snelle hotfix, goede communicatie met de telefoon. Prijs

Minpunten

• Mocht je het apparaat willen gebruiken voor geocaching of iets dergelijks dan kan je het lastig vinden het apparaat in je zak te moeten dragen. De afmetingen zijn die groot te noemen, maar toch...

Time to first fix Score: 4
Ontvangstkwaliteit Score: 5
Een tijd lang gebruikt in combinatie met Nokia N70 en N95. De AD800 combineert een fraai uiterlijk met een uitstekende werking. Het apparaat is acceptabel snel in het verkrijgen van een hotfix.
Het energieverbruik is laag waardoor de omschreven tijd van de fabrikant van 16 uur makkelijk gehaald wordt.
Het apparaat wordt geleverd met een netadapter en een auto-adapter via de sigaretten aansteker.
Het koppelen van het apparaat met de telefoon gaat snel en eenvoudig.
De prijs - prestatie verhouding kan vindt ik erg gunstig.

• Nokia N95

Heb jij ook een Adapt AD-800?

ik lees graag wat uitgebreidere reviews als dit, hierbij moest ik gaan zoeken op internet waar het over ging.
succes verder!!