G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS

Specificaties 16GB • DDR4 • 3.200MT/s • kit van 2 - Bekijk alle specificaties

G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS Review

JKen 5 december 2020, laatste update op 6 december 2020, 104 views Product gekocht

G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS

Als je naar de waarde Jedec waarde kijkt lijkt het DDR-2132 geheugen te zijn, alleen in XMP profiel draait die op 3200. Geen veder overcloke ruimte.

Pluspunten

• Geen echte plus punt.

Minpunten

• Blijkt in CPU-Z DDR-2132 geheugen te zijn
  • DDR-3200 is maximaal waar dit geheugen stabiel op is.

Stabiliteit Score: 3
Gekocht met het idee dat ik voor vrij weinig geld zeer snelle geheugen module te kopen.
Na uitlezen in CPU-Z blijkt het om DDR-2132 geheugen te gaan die bij XMP profiel tot het maximale wordt overgecloked. Dit kun je ook merken want wanneer je probeert om op 1.700mhz te laten draaien dan geeft dit meteen fouten in memtest.

Eigenlijk vraag ik mij af of dit wel verkocht zou mogen worden als DDR 3200 geheugen.

Heb jij ook een G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS?