Evosoft Photo2Share Review

cockeyNewbie 1 mei 2006, 466 views

Evosoft Photo2Share

Pluspunten

• Geen geheugen beperkingen(tot de harde schijf vol zit)
  • Zeer gebruiksvriendelijk
  • Uitgebreide album functionaliteit
  • Uitgebreide mogelijkheden voor de bezoekers van mijn album
  • Uitgebreide helpfiles

Minpunten

• Geen beeldbewerkings mogelijkheden
  • Look and feel is niet flitsend

Gebruiksvriendelijkheid Score: 4
Systeemeisen Score: 3
Stabiliteit Score: 5
Eindelijk een online album zonder maandelijkse kosten of afdrukverplichtingen en commercieele boodschappen van de zogenaamde gratis online albums van de afdrukcentrales. met lange upload tijden. In no time had ik honderden foto's online via mijn eigen album op mijn eigen pc. Mijn router ondersteunt universal plug and play, dus de installatie was een fluitje van een cent, snel en probleemloos. Inmiddels heb ik zo'n 3000 foto's erin zitten van gemiddeld 4mb per beeld. De fabrikant komt steeds met gratis updates die de funktionaliteit nog verder uitbreiden.Ook de prijs is voor mij een doorslaggevende faktor ten opzichte van sharing-sites, waar ik ¤5 per gigabyte per maand moet betalen, of een ander duur abbonement moet aangaan. Nu houdt ik mijn foto's op mijn eigen pc ik bepaal wie er kijkt en wat, en ook wat er (in origineel formaat!) gedownload mag worden. Kortom de prijs/kwaliteisverhouding is wat mij betreft prima!

Heb jij ook een Evosoft Photo2Share?