Apple Watch SE (44mm) Grijs (Zwart) Review
Opvolger van de S3 en echt veeeel sneller.
Pluspunten
Groot scherm Goede GPS veel goedkoper dan de 6
Minpunten
opstarten duurt soms wat lang voor mijn gevoel glas blijft gevoelig voor krassen
Eindoordeel
Ik upgrade vanaf een Watch S3, na voorheen ook een S2 versleten te hebben.
Het apparaat werkt ontzettend goed.
De batterij liep in de eerste dagen snel leeg, maar dat is met een update verholpen.
Ik werk als zwemleraar en als ik uit het water kom hoef ik niet eerst 3x met de druppelfunctie het water er uit te laten lopen, zoals bij de S3 wel het geval was.
Het scherm is groot en duidelijk, de UI is snel.
Met fitnessen en hardlopen is hij ook heel precies, de GPS en hartslagmeter doen het goed.
Elke keer als thuis kom krijg ik de herinnering om handen te wassen, na 20 seconden komt het signaal dat ik het goed gedaan heb 😬.
Diverse mensen vroegen me of ik het always on display niet mis, maar wat je niet kent mis je ook niet denk ik.
Voor mij geen belangrijke feature.
Ik ben er heel blij mee.
Het apparaat werkt ontzettend goed.
De batterij liep in de eerste dagen snel leeg, maar dat is met een update verholpen.
Ik werk als zwemleraar en als ik uit het water kom hoef ik niet eerst 3x met de druppelfunctie het water er uit te laten lopen, zoals bij de S3 wel het geval was.
Het scherm is groot en duidelijk, de UI is snel.
Met fitnessen en hardlopen is hij ook heel precies, de GPS en hartslagmeter doen het goed.
Elke keer als thuis kom krijg ik de herinnering om handen te wassen, na 20 seconden komt het signaal dat ik het goed gedaan heb 😬.
Diverse mensen vroegen me of ik het always on display niet mis, maar wat je niet kent mis je ook niet denk ik.
Voor mij geen belangrijke feature.
Ik ben er heel blij mee.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Apple Watch SE (44mm) Grijs (Zwart)?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (1)
Ik draag hem sinds zaterdag en vindt het tot nu toe weer een stap vooruit. Accu gebruik vindt ik nog wat aan de magere kant, waar ik bij de 3 avonds nog 60-65 procent over had is het nu rond de 50. De watch is lekker snel, een verbetering bij de 3. Het scherm is weer wat groter wat een mooiere uitstraling geeft. En ook is ie net weer wat dunner
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn