Logitech diNovo Media Desktop 2.0 Review

ajbalmere 26 april 2006, 1.302 views

Logitech diNovo Media Desktop 2.0

Pluspunten

• Keyboard en muis, beide ergonomisch.
  • Bluetooth verbinding.

Minpunten

• tot nu toe geen.

Recentelijk een nwe pc aangeschaft en we wilen zo min mogelijk kabels over de tafel daar de pc in de huiskamer staat. Dus op pad voor een wireless keyboard en muis. In het verleden al een muis gehad van Logitech dus dat merk stond ons bij ons op no.1, in de winkel zagen we wat keyboards wat ons niet aanstond om in de huiskamer te hebben, toen kwam de verkoper met de de exclusieve laser uitvoering en we waren meteen verkocht, precies wat we zochten, ergonomie, kwaliteit en design in 1. Daarbij nog een seperaat mediapad in dezelfde stijl!

En natuurlijk de bluetooth functie, weg met al die kabels.

Heb jij ook een Logitech diNovo Media Desktop 2.0?

Hm. op de dag van aankoop aangesloten en werkt als een zonnetje.... totaal geen problemen met de bluetooth.

Yvi, heb de dinovo met de mxlaser muis....
Ik heb dit systeem ook, maar met de MX900 muis. Alles werkt perfect. Ben er zeer tevreden en blij mee ;)

2 nadelen:
* batterijen keypad zijn snel leeg
* de prijs is toch een pak hoger dan andere sets
Logitech diNovo Media Desktop 2.0 survey van ajbalmere
Welke heb je nou? oftewel met de mx900 muis of laser.
Ik kan wel een aantal negatieve eigenschappen bij dit apparaatje in vergelijking met Logitech Desktop 2.0. Heb ze beide gehad en de 2.0 versie is een stuk beter dan de Laser versie.

1, bleutooth ontvanger
2. Deze werkt bij het opnieuw opstarten niet, moet dus opnieuw in en uit het USB poort gedaan worden.
3. Muis en toetsenbord werken hierdoor niet.
4. Software installeert niet altijd correct. Blijft soms hangen doordat de bleutooth dongle niet goed werkt.
5. Muislag, muis blijft soms achter op je beweging, dit gaat weg naarmate je de muis heel snel heen en weer beweeegt.

Oplossing van Logitech: 1. Geen idee, alles goed aangesloten en gerest de boel? <---- WTF? natuurlijk!

2. Sturen een nieuwe ontvanger op. <---- Werkt niet !

3. De bleutooth dongle stoort met andere apparaten uit je pc, er wordt een aparate usb ontvanger opgestuurd waardoor de Dongle buiten het bereik van storende singalen komt te liggen <------ Werkt wel!
ja klopt, prijs is wat hoger, maar dat is waarschijnlijk voor het design wat me zeker aanspreekt, en dan mag het wat kosten... :)