Logitech Z333

Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 32 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z333 Review

Garreto 17 oktober 2020, laatste update op 17 oktober 2020, 269 views Product gekocht

Logitech Z333

Een heel aardig setje voor een scherpe prijs. Acceptabel geluid voor algemeen gebruik.

Pluspunten

• redelijk geluid - scherpe prijs
  • erg lange kabels in mijn opstelling
  • volledig stil, geen geruis
  • beschaafd uiterlijk, vierkant, zwart

Minpunten

• LED afstandsbediening blijft branden
  • bas regeling en aansluitingen op achterkant
  • zeer kleine on-off switch

Muziekweergave Score: 3
Film/gameweergave Score: 3
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 3
Mijn eerste PC Speaker setje meegeleverd bij mijn eerste Dell PC begon kuren te vertonen. Daarom zocht ik een aardig setje voor de DeskTop computer en bestelde in eerste instantie de Wavemaster MX-3+. In de doos zat een keurig setje en een briefje wie ik moest mailen als de speakers niet doen waar ze voor bedoeld zijn. Aansluiten, geen geluid, instellingen nalopen, zoeken, googlen, niks. Dus netjes ingepakt, briefje erbij DEFECT en terug gestuurd.
Nummer 2 op mijn lijstje was Logitech Z333, iets goedkoper (Informatique €59 op moment van schrijven), goede recensies. Snel geleverd gekregen, aansluiten, muziek.
Door de opstelling van mijn PC (op bureau, speakers en afstandsbediening naast beeldscherm en links naast bureau de subwoofer) zijn alle kabels erg lang en dus allemaal opgebonden; liever dan te kort.
Speakertjes zien er netjes uit, het geluid is voor mij goed (genoeg) in relatie tot scherpe prijs.
In tegenstelling tot andere reviewers hoor ik geen gezoem uit de subwoofer.

Nadelen zijn er ook: 1. op de afstandsbediening zit de volumeknop en een piepklein on-off switch. Waarom niet gecombineerd? Volume laag draaien en daarna klik-uit? Als je de PC afsluit blijft een groene LED onnodig branden. 2. De on-off switch moet ik met mijn nagel bedienen, zo klein.
3. Voor de opstelling bij mij had ik liever gezien dat de aansluitingen op de korte zijde van de subwoofer zouden zitten en de bas regeling toegankelijker, hoewel ik die niet voor ieder nummer wijzig.

Heb jij ook een Logitech Z333?

Ik weet niet hoe het met deze set zit, maar ik heb de goedkopere variant gehad (z323), en deze ging na een tijdje automatisch in een powersaving modus. Hierbij werd de led minder vel, en hij ging automatisch weer aan als er signaal werd gedetecteerd. Dus eventueel hoef je de set niet uit te zetten, wat eventueel de reden is dat de aan/uit knop zo klein is.
Bedankt voor de tip, Stijn. Helaas gaat het groene lampje bij mij niet uit als de PC in slaap is of zelfs helemaal uit. Ik las een tip van een gebruiker om de geluidsinstallatie op een schakelbaar stopcontact te zetten.