Specificaties 10,1" (1024x600), 250GB - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire One 532h-2Db Review

mschwagermann 14 juli 2010, 1.110 views

Acer Aspire One 532h-2Db

Pluspunten

• De accu gaat vrij lang mee (7 uur onder normale belasting), lekker dun om gemakkelijk mee te nemen. mooi helder scherm

Minpunten

• er zit geen cd-rom drive in en het touchpad is iet wat ruw

ik heb deze mini laptop gisteren binnengekregen en vond hem toen ik de doos opende er leuk uitzien. mooie kleur combinatie. verder zit er een handige lader in de doos waar je voor een aantal landen een andere stekker voor kan kopen. Toen ik de laptop aanzette ging deze zichzelf volledig installeren. En kwam Windows 7 starter te voorschijn met een proefversie van mcafee antivirus. en nog een aantal programma's waaronder ook een tekstverwerking programma. ik heb zelf deze laptop aangeschaft voor het internetten in combinatie met mijn nokia telefoon om deze als modem te gebruiken en dat werkt perfect. verder ga ik er foto's op bewerken en ook dat gaat goed. er zit voldoende geheugen op om adobe photoshop cs3 draaiende te houden. verder is het ook wel makkelijk dat je er eventueel extra geheugen kan bijprikken tot max. 2gb. De processor doet ook goed zijn werk en kan goed zijn geheugen verdelen onder meerdere programma's. het is dus mogelijk om b.v. photoshop en internet Explorer open te zetten. Verder voelt de laptop stevig aan en ziet er degelijk uit. wat ook wel handig is, is de 3 usb ingangen en de ingang voor een internet kabel. het enige wat even wennen is, is het touchpad deze is voorzien van een ruwe laag en daardoor glijd je vinger er wat minder makkelijk overheen en hij is zeer gevoelig. Kortom een mooie mini laptop die qua snelheid goed is en qua uiterlijk ook.

Heb jij ook een Acer Aspire One 532h-2Db?