Logitech M330 Silent Plus Blauw Review
Prettige, degelijke muis, maar in tegenstelling tot de naamgeving zeker niet 'Silent'.
Pluspunten
Lekker in de hand Degelijk Goede prijs / kwaliteit verhouding
Minpunten
Geen stille muis
Eindoordeel
Goede, degelijke muis. Ligt lekker in de hand.
Maar in tegenstelling tot de naamgeving zeker niet 'Silent'. Ik had hem wel om die reden aangeschaft, dus jammer. Het klikgeluid is slechts marginaal minder dan van een andere (niet-'silent') muis. Het (prettige, brede, zachte) wieltje maakt wel duidelijk minder geluid, maar is ook niet echt als stil te bestempelen. Je moet de muizen echt naast elkaar vergelijken om vast te stellen dat deze iets minder geluid maakt dan de andere, anders merk je het niet.
Voor wie dat echter niet belangrijk is, is dit zeker een aanrader. Solide kwaliteit en prettig in het gebruik.
(Gebruikt met Linux Mint 20 en Windows 10)
Maar in tegenstelling tot de naamgeving zeker niet 'Silent'. Ik had hem wel om die reden aangeschaft, dus jammer. Het klikgeluid is slechts marginaal minder dan van een andere (niet-'silent') muis. Het (prettige, brede, zachte) wieltje maakt wel duidelijk minder geluid, maar is ook niet echt als stil te bestempelen. Je moet de muizen echt naast elkaar vergelijken om vast te stellen dat deze iets minder geluid maakt dan de andere, anders merk je het niet.
Voor wie dat echter niet belangrijk is, is dit zeker een aanrader. Solide kwaliteit en prettig in het gebruik.
(Gebruikt met Linux Mint 20 en Windows 10)
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Logitech M330 Silent Plus Blauw?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
/u/364/crop64ad30a363803_cropped.png?f=community)