Lexmark C3224dw Review

kvex 4 juli 2020, laatste update op 4 juli 2020, 565 views Product gekocht

Lexmark C3224dw

Compacte kleurenlaserprinter. Lexmark onbereikbaar voor support.

Pluspunten

• Compact design

Minpunten

• Kwaliteitsissues (zie fotos)
  • Geen Lexmark-support

Afdrukkwaliteit Score: 2
Afdruksnelheid Score: 3
Deze printer vertoonde bij mij kwaliteitsissues, zie bijgevoegde screenshots. Dezelfde tekst zag er slecht uit wanneer ze op de achterkant van een dubbelzijdige print stond. Maar het èchte probleem is dat Lexmark niet te bereiken was voor support: hun NL website bevatte alleen zelfhulp-artikelen, op het webformulier van de USA site werd niet gereageerd, Twitter-NL reageerde niet (lijkt al 2 jaar buiten gebruik) en ook Benelux-Twitter reageerde niet. Resultaat: ik zit als consument met een slecht werkend product en omdat Lexmark onbereikbaar was restte mij geen andere keus dan een nieuwe printer aan te schaffen. Uiteraard GEEN Lexmark. Mocht u overwegen een Lexmark printer te kopen dan raad ik u aan om vooraf te controleren of Lexmark inmiddels weer bereikbaar is voor support.

Heb jij ook een Lexmark C3224dw?

Al de verkoper geraadpleegd? Garantie, ruilen, geld terug, kan gewoon iets mis mee zijn.

(╯°□°)╯︵ ┻━┻ Doet niet, stuk, raaarrrr boos.

[Reactie gewijzigd door Xfade op 5 juli 2020 04:12]