Logitech G502 Proteus Spectrum Review
_
Pluspunten
goede software scrolwheel unlock ligt lekker in mijn hand is lekker premuim zwaar
Minpunten
de pads zijn maar 1 jaar wel gesleten niet voor mensen met kleine handen
Eindoordeel
hallo.
ik heb mijn logitech g502 1 jaar. en hij werkt nog steeds als een pas geboren magnetronnetje. allen de pads waar hij op staat zijn wel afgesleten. maar ik heb een maar nieuwe pads bestelds die ik kan veranderen. de software is uitstekend. er zijn veel knoppen die je kan gebruiken. de scrollwheel unlock knop zit wel een beetje los. maar daar ken je wel mee leven. hij ligt goed mij mijn hand. het is gewoon een uitstekend product. ben er erg teverden over
ik heb mijn logitech g502 1 jaar. en hij werkt nog steeds als een pas geboren magnetronnetje. allen de pads waar hij op staat zijn wel afgesleten. maar ik heb een maar nieuwe pads bestelds die ik kan veranderen. de software is uitstekend. er zijn veel knoppen die je kan gebruiken. de scrollwheel unlock knop zit wel een beetje los. maar daar ken je wel mee leven. hij ligt goed mij mijn hand. het is gewoon een uitstekend product. ben er erg teverden over
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Logitech G502 Proteus Spectrum?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!