Logitech G602 Wireless Gaming Mouse Review
Product is prima voor prijs, betere opties bestaan wel.
Pluspunten
Redelijke bouwkwalitiet voor prijs Software heeft redelijke opties Veel Knoppen die volledig custom kunnen Toegewijde knop voor powermode Batterij en DPI lichtjes
Minpunten
Inaccurate software Niet heel stroomvriendelijk geen steun voor pink (maar ook niet voor kleine handen bedoeld?)
Eindoordeel
De muis zelf is als budget oplossing voor wireless gaming en productivity best goed. genoeg knoppen, sensor is helemaal niet slecht in de powersavestand en in de performance stand is hij zelfs goed voor accurate flicks in een FPS.
Maar de LGS (logitech gaming software) laat echt heel veel te wensen over. De Automatic game detection werkt de helft van de tijd niet zonder dat je het programma niet volledig open heb, de software is traag, en je kan geen macros maken met de muisknoppen zelf, alleen met keyboard strokes.
Vooral de automatische detectie is echt een groot probleem, hierdoor is het snel wisselen tussen bijvoorbeeld blender en chrome en dan de hotkeys gebruiken erg lastig en traag, wat de workflow vertraagt.
Maar al die knoppen zijn wel handig, en de bouwkwaliteit is acceptabel voor het prijspunt. De middelclick wil nog wel eens haperen, maar met iets meer kracht is het te doen.
Maar de LGS (logitech gaming software) laat echt heel veel te wensen over. De Automatic game detection werkt de helft van de tijd niet zonder dat je het programma niet volledig open heb, de software is traag, en je kan geen macros maken met de muisknoppen zelf, alleen met keyboard strokes.
Vooral de automatische detectie is echt een groot probleem, hierdoor is het snel wisselen tussen bijvoorbeeld blender en chrome en dan de hotkeys gebruiken erg lastig en traag, wat de workflow vertraagt.
Maar al die knoppen zijn wel handig, en de bouwkwaliteit is acceptabel voor het prijspunt. De middelclick wil nog wel eens haperen, maar met iets meer kracht is het te doen.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Logitech G602 Wireless Gaming Mouse?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (1)
Je kan wel macro's maken met de muisknoppen zelf. In de opdracht editor kan je naar "meerdere toetsen" gaan en als je dan rechtermuisknop in het venster doet, kan je muisacties toevoegen. Het is niet geweldig, maar het werkt wel.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn