Steelseries Rival 310 Review
Enorm fijne muis voor een goede prijs. Een simpele ergonomische maar fijne muis. Na een jaar gebruik helaas wel last gehad van loslatende sidegrip rubbers, dit is bij de Rival 310 een bekend probleem.
Pluspunten
Prijs Uiterlijk Sensor Software
Minpunten
Loslatende sidegrips
Eindoordeel
Na meerdere muizen van Steelseries te hebben gehad, heb ik de Rival 310 gekocht. In mijn ogen een simpele muis met alle functies die ik op mijn muis wil hebben.
Na een jaar gebruik te hebben gemaakt kreeg ik last van het bekende probleem bij deze muis, het loslaten van de sidegrips. Hierom heb ik contact opgenomen met Steelseries en na 4 dagen contact met support heb ik een code mogen ontvangen waarmee ik kosteloos nieuwe sidegrips heb kunnen bestellen.
Mijn derde muis van Steelseries en de fijnste ervan af naar mijn mening.
Na een jaar gebruik te hebben gemaakt kreeg ik last van het bekende probleem bij deze muis, het loslaten van de sidegrips. Hierom heb ik contact opgenomen met Steelseries en na 4 dagen contact met support heb ik een code mogen ontvangen waarmee ik kosteloos nieuwe sidegrips heb kunnen bestellen.
Mijn derde muis van Steelseries en de fijnste ervan af naar mijn mening.
Beoordeel deze review: