Klipsch CS-700 Review

compuutNewbie 5 juni 2010, laatste update op 5 juni 2010, 835 views

Klipsch CS-700

Pluspunten

• Kleine speakers met een geweldig geluid uit zulke kleine dingen.
  • Past mooi onder de TV voet.

Minpunten

• Geen HDMI ingangen.
  • Geen Aux uitgang.

Geluidskwaliteit Score: 4
Op zoek voor mijn ouders, voor een 2.1 dvd set voor onder de LCD TV.
Die platte TV's komt ook geen goed geluid uit en de oude stereoset is aan vervanging toe.
Dus de gedachten ging uit naar een Bose (naam) of Panasonic set (zelfde merk als de tv).
En toen de Bose 123 GS uit demo mode gehaald en een Dire Straits CD in de desbetrefde apparatuur gedaan in de winkel.
Bose kan niet op tegen deze Klipsch set, wat een kwaliteits verschil.
Klipsche CS-700 +/- 700,00 a +/- 1300 voor Bose 123 GS . De Bose standaard 123 a 999,00 klink helemaal niet !

Wel de draadloze sub woofer iets lager ingesteld !
Moet nog de afstand bediening programmeren.

Heb jij ook een Klipsch CS-700?

heb een verzoek ingediend om 0 sterren te kunnen geven. Als je dan een klein verhaaltje wil schrijven, gebruik dan de "beperkte review" waarin je gene tekst hoeft te schijven.
Met alle respect, dit is meer iets voor in je dagboek dan voor in een review op tweakers. Hier zou ik weinig mee kunnen als ik op zoek was een Klips speakersetje.