1 review

Kurio Tab Connect Telekids Roze

Specificaties 7" • 1024x600 • 16GB • Android 6.0 - Bekijk alle specificaties

Kurio Tab Connect Telekids Roze Review

sleijpie 10 februari 2020, 90 views Product gekocht

Kurio Tab Connect Telekids Roze

Wij hebben maart vorig jaar deze tablet voor onze kinderen aangeschaft en nu een jaar in gebruik. Helaas wel met veel beperkingen.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • kind vriendelijk
  • beheerbaar voor ouders

Minpunten

• Geen Android updates
  • achterhaald door Google Family Link
  • snel vol en traag
  • scherm bekrast erg snel
  • microfoon
  • Accu levensduur

De meiden vinden het heerlijk, vooral de thema's.
Helaas wel met veel beperkingen.

Batterij is matig. Scherm resolutie is oke voor wat kinderen er mee doen.
Krasgevoeligheid van scherm is slecht.

Deze tablet werkt op Android 6.1 en is niet te updaten. Dit wordt wel in handleidingen geïmpliceerd mogelijk te zijn.

Google heeft dit concept overbodig gemaakt door het introduceren van Family link waar naar mijn mening een beter beveiliging achter zit. Dit hebben wij voor onze oudere dochter gedaan met een standaard laptop en bevalt veel beter.

Heb jij ook een Kurio Tab Connect Telekids Roze?