Logitech MX Keys (zonder polssteun, Qwerty US)

Logitech MX Keys (zonder polssteun, Qwerty US) Review

Tijntje 31 januari 2020, 735 views Product gekocht

Logitech MX Keys (zonder polssteun, Qwerty US)

Prima toetsenbord, ik kwam van de Logitech G213 en werd helemaal gek van de half mechanische toetsen die daar op zitten. Dat was dan ook een budget bordje.

Pluspunten

• Fijne toets aanslag
  • Stevig bord

Minpunten

• Sommige toetsen ogen wat druk vanwege de Windows/Mac/Linux support
  • De F1-12 toetsen rij had van mij los van de Fn toetsen gemogen

De MX Keys oogt strak en staat netjes op het bureau. Aangezien het een nieuw toetsenbord is moet ik wel weer even wennen aan de layout.

Het bord typt fijn, er is voldoende travel en feedback, de toetsen zijn wat hol wat erg prettig is omdat op die manier je vingers op de juiste plek van de toets schuiven.

De backlight is meer dan voldoende en kan fel genoeg, de proximity sensor dat je handen in de buurt zijn werkt prima.

De nieuwe Logitech Options software heeft voldoende instellingen en is prima aan te passen.

Fijn is ook dat je tegenwoordig met de Fn toets op het toestenbord de muis andere fucties kunt laten doen per knop.

Over de aangegeven minpunten.
Het is een bord dat Windows, Mac en Linux ondersteund en daarom zijn sommige toetsen erg druk.
Verder had van mij er best een extra rij toetsen op mogen zitten om de F1-F12 en de Fn toetsen uit elkaar te halen.

Heb jij ook een Logitech MX Keys (zonder polssteun, Qwerty US)?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties