SMC EZ Connect SMCWPCI-G2 Review

Ronald-Jan 3 juni 2010, laatste update op 3 juni 2010, 248 views

SMC EZ Connect SMCWPCI-G2

Pluspunten

• Kaartje heeft goed bereik.

Minpunten

• Drivers zijn niet digitaal ondertekend door Microsoft.
  • Support vanuit SMC heel slecht.

Dit kaartje werkt niet goed onder Windows 7 64-bit (Ultimate). Er zijn wel drivers beschikbaar en met veel getob krijg je die ook aan de praat, maar omdat de drivers niet digitaal ondertekend zijn worden ze iedere keer na een herstart weer uitgeschakeld. Je moet Windows dan in de testmode draaien of de drivercheck uitschakelen, wat natuurlijk niet echt een goede oplossing is.

Ik heb twee keer met de helpdesk van SMC gebeld (0,75 cent per minuut!) maar deze komen niet verder dan je de nieuwste driver terugsturen.

Uiteindelijk heb ik het product geretourneerd. Geen aanrader dus als je Windows 7 64 bit hebt.

Heb jij ook een SMC EZ Connect SMCWPCI-G2?