sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

1 review

HTC Vive Cosmos

HTC Vive Cosmos Review

cas320600 11 januari 2020, laatste update op 11 januari 2020, 149 views Product gekocht

HTC Vive Cosmos

Prima en indrukwekkend apparaat dat ik bijna dagelijks gebruik om op een inspannende manier te ontspannen, na een dag achter het scherm op m'n werk. Ik vind dat er veel leuke (en gratis) content te vinden is op Steam, en bijna alles werkt prima. Gebruik i.c.m. 2080Ti.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit / resolutie
  • Ergonomie / "zitcomfort"
  • Geluid
  • Bril (gemiddelde afmeting) past er prima in
  • Degelijke / stevige controllers

Minpunten

• Tja, 800 euro is relatief veel geld (-1*)
  • Camerabeeld had beter gemogen (-1*)

Het viel me op dat de Cosmos er anders uit ziet dan de afbeelding hier op Tweakers, vandaar de foto zoals hij bij mij thuis op m'n bureau ligt :-)

Heb jij ook een HTC Vive Cosmos?