Intel Wi-Fi 6 AX200 (no vPro)

€ 14,40
Specificaties WiFi-AX (2,4+5GHz) max. 2,976Gbps, M.2 - Bekijk alle specificaties

Intel Wi-Fi 6 AX200 (no vPro) Review

JorenVG 8 januari 2020, 2.604 views Product gekocht

Intel Wi-Fi 6 AX200 (no vPro)

super netwerkkaart voor wifi 6, als je een nieuwe zoekt neem dan deze, werkt zoals het moet en zeer snel.

Pluspunten

• Niet duur
  • hoge snelheid
  • stabiele bluetooth verbinding

Minpunten

• geen AptX

werkt super, vergeleken met oudere laptops die oude intel kaarten gebruiken en echt een duidelijk verschil in snelheid. ook al zit je niet op wifi 6 was er toch een verschil (bij wifi 5 toch, geen wifi 4 getest).
ook de bluetooth verbinding werkt perfect zonder enige problemen al had ik graag AptX gehad voor hifi audio.

Heb jij ook een Intel Wi-Fi 6 AX200 (no vPro)?

Je kan Apt-X wel activeren door de Dell driver te installeren voor de 8260! https://www.dell.com/supp...ersdetails?driverid=100j9
Hierna kan je de reguliere updates draaien voor de AX-200 en blijft Apt-X ondersteuning actief.
(dit heb ik namelijk ook gedaan)

[Reactie gewijzigd door un1ty op 6 maart 2020 00:39]

Bluetooth audio werkt hier met de standaard installatie perfect. Drivers worden automatisch door Intel geïnstalleerd.

Ik weet niet of je een computer heb met een Intel processor en Intel componenten, mocht dit het zo zijn dan adviseer ik je Intel® Driver & Support Assistant te installeren dan controleert dit programma regelmatig of er updates zijn voor alle Intel componenten aan boord.

Dit werkt bij mij bijzonder goed. Regelmatig een update voor mijn Intel grafische kaart en ook voor deze Intel Wi-Fi 6 AX200 no vPro kaart.

[Reactie gewijzigd door LEX63 op 19 maart 2021 08:47]

Werkt deze kaart ook bij laptops met amd cpu,s?
Ja, dit maakt niet uit voor de werking van deze netwerkkaart welke cpu er in zit