Creative Outlier Air (Zwart) Review

FuriousB 30 november 2019, laatste update op 30 november 2019, 251 views Product gekocht

Creative Outlier Air (Zwart)

Prima prijs kwaliteit. Prachtig geluid met warmte en gebalanceerde bassen. Een plezier om muziek mee te luisteren

Pluspunten

• Geluid
  • Comfort

Minpunten

• Eerste batch zat vol fouten
  • Knoppen op earbuds moet je te hard indrukken

Ik kocht deze op basis van enkele reviews online na het krijgen van de launch email. Pre order met korting en zo geschiedde.

Vanaf het eerste moment overdonderd door de kwaliteit van het geluid. Wat een verschil met wat ik voordien had! (skullcandy wireless die ook al goed waren maar niet in de buurt komen van deze)

Helaas, na 3 maanden doken er problemen op bij het draaien van mijn hoofd (naar links of rechts kijken).. Ik ging opzoeken of dit een veelvoorkomend probleem was en ontdekte dat de eerste batch van deze earbuds dus foutief was en in daar 1 van had.

Ticket aangemaakt, earbuds opgestuurd en binnen de week nieuwe gekregen. Probleem was opgelost en heeft zich ook niet meer voorgesteld.

Voor de prijs dat deze kosten en de kwaliteit die je krijgt, een absolute aanrader en een plezier in je oren.

Ze komen in een oplaadoosje dat ook een ingebouwde batterij heeft. De doos zelf moet ik zelden opladen bij intens gebruik.

Aan de zijkant indicatie met lampjes

De earbuds zelf zijn gestroomlijnd zonder rare uitsteeksels. De knopjes aan de buitenkant kan je gebruiken voor volgende of vorige liedje en harder luider volume. Dit is vrij onaangenaam omdat je vrij hard moet drukken en dat kan al eens pijn doen aan de oren. Wellicht had een touch systeem hier handiger geweest.

Heb jij ook een Creative Outlier Air (Zwart)?