Metro Exodus, PS4

Specificaties PS4 • Actie, Avontuur, Shooter - Bekijk alle specificaties

Metro Exodus, PS4 Review

zlpsycho 28 november 2019, laatste update op 28 november 2019, 167 views Product gekocht

Metro Exodus, PS4

Ik heb nog nooit zo'n slecht ps4 spel gespeelt.

Pluspunten

• Omgeving

Minpunten

• 30 fps en eigenlijk vaker lager.
  • Zelfs op de ps4 pro waardeloos.
  • super traag
  • Sensitivity op z'n hoogst is nog steeds moeilijk traag.

Gameplay Score: 2
Beeld Score: 2
Geluid Score: 4
Besturing Score: 2
De oude metro delen met liefde gespeelt, maar dit spel...

Ik heb het spel gekocht, omdat het nog maar 20 euro was. Ik wou dit spel altijd eens proberen.

Ik start het spel op. de beeldkwaliteit en de fps van 15 geven mij al een slecht gevoel in het begin. Iets verder in het spel word het maar niet beter. Cutscenes die te lang duren en die je niet kan skippen..

Ammo is zo schaars dat je soms gebieden zonder kogels doormoet terwijl er 5 beesten achter je aan zitten. Ik heb het spel.toen maar op easy gezet. Iets verder in het spel heb ik 0 kogels en 10 beesten achter mij aan!!

Ik was er zo klaar mee de besturing is traag, de monsters zijn kut, het schieten is kut.

En de fps is er afschuwelijk.

Zelfs na 9 maand is dit spel niet goed...

20 euro weggegooid...

Heb jij ook een Metro Exodus, PS4?