Arctic Silentium T2 Review

NickySantoro 9 maart 2006, 329 views

Arctic Silentium T2

Pluspunten

• Stil
  • Design
  • Front aansluitingen
  • Inbouw

Minpunten

• Ruimte tussen 2 harde schijven met HDD Mufler

Kwaliteit voeding Score: 4
Ik was op zoek naar een nieuwe kast, want mijn oude kast was al 2 jaar oud en had te weinig opties voor een kast.

Met die opties bedoel ik dus de front audio en usb.
Bij de Silentium T2 zit dat er wel op en het is heel handig.
Ook zit er een FireWire aansluiting op, maar dat gebruik ik niet.

De vormgeving van de kast zit goed in elkaar.
Als de kast wil opendoen dan kan je het zwarte onderdeel (wat onder de kast zit) weghalen en dan de kast opendraaien (kan gewoon met je handen) met de schroefjes aan de achterkant.

De stilte van de kast ben ik ook uitermate tevreden over.
Ik heb een grote koeler op mijn moederbord en het is een voordeel dat de voeding vooraan aan de onderkant van je kast zit.

De harde schijven en cdroms kan je schroefloos erinzetten en dat scheelt veel werk.
Wel moet je opletten als je meerdere harde schijven hebt.
Je moet dan een langere IDE kabel nemen als je 1 harde schijf in de HDD Muffler wilt houden.

Dit is een aanrader als je van je oude kast af wil.

Heb jij ook een Arctic Silentium T2?