Seagate Barracuda 7200.7 160GB , 160GB Review

BJD 8 maart 2006, 422 views

Seagate Barracuda 7200.7 160GB , 160GB

Pluspunten

• goede prijs / prestatie verhouding
  • erg stil

Minpunten

• resoneert in een wat goedkopere kast

Ik heb deze hdd nu al een aantal maand in mijn bezit en ben er erg tevreden over. Ik heb wel last van resonaties maar ik denk dat dit aan mijn kast ligt. Verder zit er 5 jaar garantie op deze hdd, een van de redenen waarom ik hem ook gekocht heb. Qua prestaties ben ik niet veeleisend, dus kan ik daar niet veel over zeggen. De temperatuur is erg netjes, bij hoge belasting wordt de harde schijf 35 graden. Ik heb geen ervaring met de support van seagate.

Heb jij ook een Seagate Barracuda 7200.7 160GB , 160GB?

Reviews door de redactie