Hitachi Deskstar 7K250 HDS722525VLAT80, 250GB Review

abot13 7 maart 2006, 446 views

Hitachi Deskstar 7K250 HDS722525VLAT80, 250GB

Pluspunten

• zeer goede prijs prestatie

Minpunten

• geen

Heb er 4 draaien 24/7 en draaien al een hele tijd als een zonnetje. geen trillen bij mij. heb er zelfs 1 naast mijn bed en hoor hem niet. heb er twee in externe behuizingen geplaatst en ondanks veelvuldig vervoer geen enkel probleem. binnenkort nog een paar halen ivm rais opstelling. Had eerder de 40gb IBM met het bekende probleem en was dus wat voorzichtig, maar geen enkel probleem (afkloppen). nog vijf woorden te kort :)

Heb jij ook een Hitachi Deskstar 7K250 HDS722525VLAT80, 250GB?

Hier moet je echt lang over nagedacht hebben.
Dit is toch zonde van een goede survey.

Ik snap dit niet een survey moet je goed onderbouwen .
Keer op keer word daar door ons op gewezen .
Dat gebeurt zodat wij ook wat aan een survey hebben of wij het product nu willen kopen of niet.
Maar hier heb je nu totaal niets aan .

Is er nou echt niets meer te vinden dan wat je in je survey heb gezet.
Want ik snap het niet zeker omdat je totaal geen Negatieve eigenschappen heb
Dan zou je zeggen dat je juist dan heel wat te vertellen heb.

Maar goed het zal wel
Vind het alleen zo jammer van een goede survey. :?
Ik sluit me aan bij Freek538, en wil daaraan toevoegen dat ik het voor dit soort "survey's" een goed idee zou vinden als je niet alleen reacties kunt modereren, maar ook de survey bijvoorbeeld -1 kunt geven. Valt daar iets aan te doen?